1.Це сукупність заходів, спрямованих на знищення мікробів за допомогою фізичних та механічних засобів
2.Це сукупність заходів, спрямованих на знищення мікробів та їх спор, які потрапили в рану
3.Це сукупність заходів, спрямованих на знищення мікробів та їх спор, які потрапили в рану за допомогою хімічних засобів
4.Це сукупність заходів, спрямованих на знищення мікробів та їх спор, які потрапили в рану за допомогою фізичних, механічних, хімічних і біологічних методів
Запитання 11
Ознаками нагноєння рани є
варіанти відповідей
1.Пульсуючий біль і почервоніння шкіри навколо рани
2.Підвищення температури тіла
3.
Блідість, липкий холодний піт, слабкий пульс
4.
Зниження температури, сповільнення частоти серцебиття
Запитання 12
Перша допомога при проникаючих пораненнях живота:
варіанти відповідей
1.
Промити рану антисептичним засобом
2.Внутрішні органи, що виглядають назовні, запихати в черевну порожнину
3.Положити хворого на спину, зігнувши ноги у колінах і підставивши під них валик з одягу
4.
Зробити вато – марлеве кільце навколо рани, наклавши поверх стерильну тампонаду
НАДСИЛАТИ ВИКОНАНЕНЕ ЗАВДАННЯ НА ЕЛ.ПОШТУ nataliya-m.17@urt.net
04.09.2024.11 кл Доброго ранку ! Посилання на онлайн-урок о 9-20 год . https://meet.google.com/jpu-pwzg-doq Тема: Вступний інструктаж.Техніка безпеки під час дистанційного навчання. Історія виникнення міжнародного гуманітарного права як галузі міжнародного публічного права. Призначення і сфера застосування МГП.Відмінність МГП від прав людини. Інструктаж №______ з пожежної безпеки життєдіяльності під час проведення занять предмета «ЗахистУкраїни» https://drive.google.com/open?id=0B1qzzRkP5l9bM252VTJqdUZGY0U 1. Загальне положення. Пожежна безпека учнів під час занять предмета «Захист України» забезпечується чіткою організацією, точним дотриманням встановлених правил і заходів безпеки, високою дисципліною всіх учнів. 2. Перед початком занять. Учні повинні приходити на заняття предмета «Захист України» без запізнень, підготовленими. Заходити у кабінет без дозволу викладача до дзвінка на урок заборонено. Засоби мобільного зв’язку...
10 кл 27.11.2024 Доброго дня, десятий клас! Посилання на онлайн урок https://meet.google.com/yzr-bfng-vsa Тема 3. Домедична допомога у разі порушення прохідності дихальних шляхів та в інших невідкладних станах (Продовження) Тема уроку: Алгоритм надання допомоги у разі втрати свідомості 1.Подивіться відео 2.Зробити конспект параграфу №15 Д/З 1. Опрацювати текст параграфу №15 2.Скласти алгоритм надання невідкладної допомоги невтомному потерпілому від повіді надсилайте на Вайбер – 0675835639 або e-mail: natalamahova77@gmail.com
Комментарии
Отправить комментарий